Att få känna sig helt normal
Jag har ju tyvärr varit tvungen att kliva av hipporidningen pga att orken inte fanns. Och med faciet i handen om vad jag fått för problem med hjärtat så förstår jag nu i efterhand varför jag var så trött och slut.

Men saknaden efter häst och stall försvann ju inte med orken utan fanns ju kvar ändå. Men som tur är så fick jag ju börja att pyssla om Kaleha aka Rödluvan som jag kallar henne. Hon är ju en tjej och en fux, så vad passar inte bättre än just Rödluvan . Och tack vare att jag får hjälp med allt det tunga så fungerar stalldagarna helt utan problem ❤

Och i kväll så fanns orken igen till att sitta upp och skritta lite. Inge fansy alls utan upp barbacka och bara få skritta lite..... Lycka!! Inge länge, inge avancerat men oj så underbart 😍 Och Rödluvan bär mig så försiktigt och fint, ungefär som om hon känner på sig att med den här tanten gäller det verkligen att ta det lugnt......fina fina tjejen ❤

Är så tacksam över att få dessa stunder när jag kan glömma att livet vänt i 180 grader och allt är lite upp och ner. Känslan att få lägga bort allt som är ledsamt just nu och bara byta till lugn och lycka.....ja det är verkligen behövligt! 

Finaste tjejen ❤


 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress