Kan inte säga mer än att
dagen i stallet var heeelt super! Strålande solsken, takdropp, finaste Lucky och en härlig galoppsväng i skogen. Kan inte bli bättre ☺
 
Prinsen innan vi for ut, han myser han också. Det första jag gjorde när jag kom till stallet var att ta av honom täcket till en nakenfis ♥
 
In för att kläs på och sedan ut igen i det vackra vädret ☺
 
 
Vi var ute ca 1 timme och Lucky var verkligen pigg & glad. Kan väl säga som så att stoppsträckan blev liiite lång efter att jag ställt mig upp i lätt sits och gett honom tillåtelse att öka på lite, gillades av killen men vi höll inte på att hinna stanna innan nedförsbacken ☺ Men oj så härlig tur vi hadde och Prinsen blev riktigt svettig av turen.
 
Inne efter vår härliga tur ♥
 
 
Pridde fick sig lite finputs av matte Jessika ( Lucky är ju så snygg av sig självt, så han får vara a la naturell ♥ )
 
I dag var en dag som gav mersmak om våren, solen och värmen, så jag längtar till sommaren ( Lucky också hälsar han ☺ )
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress