Och nu är det bara jag
Oj oj vilken helg!! Snacka om mycket fotograferande, men så himla roligt det är ☺ Har bott på Hippo på förmiddagarna och sedan varit hos Lucky på eftermiddagen, kan inte bli bättre.
 
I lördags joggade jag igenom prinsen för han hade faktiskt lite träningsvärk efter några dagars lite mer formkrävande arbete ☺ Om inte Sanna varit med mig hade jag nog tagit ut vetten ☺ Är inte riktigt van att Lucky protesterar som han gjorde i lördags. Men Sanna sa att jag bara skulle jogga vidare honom i alla gångarter, och då gjorde jag det och eftersom så släppte det och han gick riktigt bra ☺ Tack Sanna ♥
 
I går fick han faktiskt en vilodag helt utan arbete, för det fixade han själv i hagen ☺ Hela byn var ute på prommis och ovan med alla dessa människor efter byvägen ( går precis vid hagarna ) så sprang han fram och tillbaka med tjusar nacken högst upp och svansen i en vacker plym ♥ Snyggingen ♥ Det var ju både människor, hundar, paraplyer och barnvagnar att visa upp sig för ☺
 
En liten hagsnutt ☺ Tack och lov så har våra hagar klarat sig otroligt bra denna vår, vi har inte breda hagar men så pass långa att det inte är några som helst problem att rejsa och busa ☺ Så vissa dagar är det kapplöpning med kompisarna i hagarna bredvid ☺
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress