Säg den lycka som varar!!
Ibland så bara djävlas det! Och det med besked också! Ogillar när livet slår undan fötterna på mig så här!! 
 
Men förutom feber och ganska så ont i halsen så är det väl bra. Tycker att det är lite olustigt att få feber och förkylning igen. Blir lite orolig att det som jag hade förut ska komma tillbaka. Inser att det är helt ologiskt tänkande för jag kan ha en helt vanlig förkylning, precis som alla andra utan att det ska stanna i flera år ☺ Men efter förra svängen är jag liiite känslig ang förkylningar ☺ Men som sagt, allt behöver inte börja om igen, tack och lov ☺
 
Nu till någonting roligare, nämligen Lucky ♥ Han mår super, har lagt på hullet lite och är hur fin i benen som helst ☺ Ikväll när vi lämnade Jessika & Pyret vid hagarna så trodde jag faktiskt att han skulle vilja stanna och vänta in Pyret när vi gick vidare, men det gjorde han inte ☺ Han följde med mig helt utan funderationer ☺ detta var första gången som han inte visade någon som helst behov av att ha med sig någon från flocken, utan jag dög precis lika bra, LYCKA ♥♥♥
 
Nu ska jag krypa i säng med lilla Morris ♥ och jag hoppas verkligen att vila är det enda som behövs så att jag är på G snart igen. Fryser som en hund ( värre än vanligt ) och halsen känns som om den består av sandpapper, avskyr att vara sjuk!! Har inte tid!! Har ju finaste prinsen i stallet som bara står och väntar på lilla mig ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
ɑ n n i k ɑ

Söt!

Svar: Tack ♡
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress