Så sköööönt!!
Har bytt ut Umeå mot vagnen i Bottis ☺ Vi blir här till fredag för då bär det av hem för att sköta hästar och hundar x 3. Nu onsdag och torsdag har jag bästa medryttaren och hennes mamma ☺ Är så otroligt glad att jag fick dom som hjälp med Lucky! Min medryttare är både duktig ryttare, otroligt noggran och väldigt flexibel och ställer gärna upp om hon kan för lite extrahjälp....Tack!! Att det sedan följer med världens bästa mamma, ja det är en helt otroligt lyckosam bonus ☺
 
Så nu sitter jag här i förtältet och bara njuter ☺ Har hittat en kamera på datorn så nu får ni en bild på Morris som ligger i sin säng på bästa utsiktsplatsen samt från förtältet, fy farao vad jag är tekninsk ( Obs: Ironi ☺ )
 
 
Önskar er alla en härlig Onsdag ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress