Renodlad fotoblogg??
Har kommit till ett stadium där jag vill skilja mellan mitt stora intresse Foto och allt annat som händer i mitt liv som jag skriver om här på bloggen ☺ Så nu söker jag med ljus och lykta efter en annan form av bloggdesign som passar för just foton och bilder. Men eftersom jag suger på detta med bloggar, design, koder osv så gruvar jag mig lite för att ens starta upp en ny ☺ Vill också kunna koppla den till min nuvarande blogg på ett enkelt sätt. Funderar på att lägga in en klickbar fotobild i menyn som direkt kopplar ev läsare vidare till min fotoblogg ☺ Hör redan nu att det inte blir lätt ☺
 
Har annars i dag varit och kikat lite på julrean som pågr för fullt ☺ Blev några fynd. Har också gått en långprommis med Morris och förutom detta bara degat i soffan, så sköööönt 
 
Önskar er alla en härlig lördag ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress