Matte är galen!
Inte är det lätt för en hund att sova en natt som i natt.  Tänk dig att du ligger där och sover i godan ro och så flyger matte upp och sliter tag i dig, ställer dig upp och dunkar dig i ryggen innan du ens hunnit öppna ögonen!! Men det är inte det värsta! Utan hux flux så öppnar hon munnen och sticker in fingrarana och gräver runt som om hon skulle hitta en skatt eller någonting annat av värde.....Hallååååå.....jag låg ju och sov!!!
 
Efter en stund lugnar hon ner sig, kramar om mig, och stoppar om mig under täcket och säger - Jag måste ha drömt, sov nu Morris..........Vaaaaaa!! Bara så där! Efter en näradödenupplevelse med en galen matte med håret på ända och fingrar nerkörda i halsen!! Är hon knäpp!.......sova nu?? Kan bara upplysa om att det tog bra nog så länge innan jag vågade slappna av och somna om igen.......Hurvas vilken natt!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress