Jackpott!!
Snacka om lycka!! Jag kan bara säga en sak......Holy Shit!! Kan inte riktigt fatta hur mycket mer ork jag fått bara av att dubblera min dos av levaxin till 50 mg isf 25 som jag började med.
 
Jag vaknar på morgonen utan att det första jag tänker på är när jag ska få gå i säng igen, vilket var fallet före min medicin. Då när jag vaknade av att klockan ringde så var min första tanke alltid " att om si och så många timmar får jag gå isäng igen" Förstå så fruktansvärt frustrerande det var, att bara tänka i banorna när jag skulle få gå och sova igen.
 
Men nu, nu är det inte riktigt så ☺ Nu kan jag vakna innan klockan ringer och känna mig pigg ( lite åtminstone ☺ ) och jag orkar en hel dag utan att knäa trots att jag jobbar 07.00-17.00 och bokar upp mig på kvällen....LYCKA!! 
Kan inte riktigt förstå att detta har pågått under så många år utan att jag förstod att någonting var kapitalgalet. Mitt enda försvar är att det inte kom från en dag till en annan utan smög sig sakta på lite mer för varje år som gick. Men snacka om slöseri med mitt liv! Men oj så glad jag är i dag över att jag är på rätt väg igen. På väg mot att må bra och få en annan ork som jag inte haft på åratal ☺ Jag har sagt det förut men jag säger det igen....Jag har vunnit högsta vinsten på livets lotteri! ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress