Herre min gud!!
Det är inte sant .......
 
Ibland undrar jag om det är så att det sitter någon på ett helt annat ställe än på jorden och behagar skämta med oss! Jag menar hallååååå......det är 2 januari 2015 och det öser ner!! Men var är vädergudarna när jag behöver dom ☺ Inte här i Umeå i alla fall!
 
Morris den lilla sötnöten, ja han strejkar snart vid utgång ☺ Fy vale säger han och springer och gömmer sig när kläder och koppel kommer fram. Han som annars brukar gilla detta med promenader, men inte nu. Tacka vet jag mattes säng och min egna gosefilt att krypa ner i tycker han ♥
 
Senare i dag blir det stallet och bästa pållarna. Men just nu är det en gröt tallrik som väntar och lite egen tid i köket. Nu när ridlektionen blev inställd så rullar inte bilen fören runt 12 ut till Ström. Så en lat fm i tystnaden i köket väntar, för Morris den lilla grodan, han har krypit ner med Jörgen som sover efter sitt nattpass. Passar ypperligt en dag som i dag sa han innan han bäddade till sig och kröp ner ☺
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress