Känner mig som
en 80:åring i kväll ☺ Har en trasig rygg sedan ett par dagar tillbaka, det är en skada sedan 19:års ålder så det är ingenting nytt. Den blossar upp så där lagomt lite nu och då och jag vet att förr eller senare så ger det sig ☺
 
Men det blir ju inte bättre av att jag nästan slår mig halvt fördärvad på jobbet. Funderar ni över jordskalvet i dag vid 15 rycket så var det bara jag som försökte byta gardiner på jobbet samt möblera om lite bland stolarna. Är glad mitt i allt att det gick så bra som det gick för ett tag så trodde jag faktiskt att jag skulle göra en dansk skalle i väggen, men det gick bra. Denna gamla tant har oanade skills tydligen ☺ och tack och lov för det.
 
Men följden blev en ännu ondare rygg, ett knä som vridits om lite och en fot som bultar och är lite svullen. Så det är bara att ta mössan i handen och avboka ridningen i morgon. Tror inte min lätt ömma kropp, från huvud till fot, mår så bra av en ridlektion. Bättre att vila upp mig så att jag är pigg igen till måndag morgon och jobb igen ☺ Ska dock försöka undvika fler akrobatiska övningar i helgen, men kan tyvärr inte lova någonting ☺
 
Denna bild har ingenting med detta inlägg att göra, men ikväll känner jag mig lika sliten som jag ser ut på bilden. Så med detta önskar jag er alla en trevlig fredagkväll  ☺ 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress