Jag har fått en häst
och inte vilken som helst! Utan finaste Lucky♥♥♥
 
Känns fortfarande helt overkligt! Kan inte riktigt greppa att på onsdag kommer den finaste killen i världen hem till mig, eller till oss ♥ Den bästa av dom bästa, den absolut vackraste och finaste killen är min!! Jösses vad jag längtar!! Kan inte riktigt fatta hur min familj lyckats med detta utan att jag fått reda på någonting. I dag stod jag i köket och grinade för att Jessika läst på Fb att Lucky var såld. Jag var så rädd att den som köpt honom inte skulle ta hand om honom på det sätt som han verkligen förtjänar; som en KUNG ♥ Och så var det vi som var dom nya ägarna ☺ FATTA!!! LUCKY ÄR MIN!! ♥♥♥♥
 
 
Jenny Nyström

Vi är lika glad som du, att han får hamna hos er och att ni kommer att ge han det bästa hemmet. =)

Svar: Tack 😊
Åsa

Anonym

Vilken lycka! Grattis till världens finaste häst. Jag har gråtit många tårar sedan jag fick veta att han skulle säljas men nu känns det bättre. Jag är glad att någon från ridskolan har köpt honom, någon som redan älskar och uppskattar honom för den fina underbara häst han är. Jag antar att det också betyder att han blir kvar i Umeå någonstans? Jag rider själv på Hippo på lördagar och kommer att sakna denna fina kille 💜 Lycka till, till er båda! Karin Nordin

Svar: Tack fina du för dom vackra orden. Jo vi blir kvar och han kommer att stå i Ström tillsammans med mina flickors hästar. Du är så välkommen att komma ut och hälsa på så mycket du vill, upplever det så att du nog tycker om honom lika mycket som jag. Fäll inga fler tårar utan kom och pussa på honom i stället om du har möjlighet att komma ut. Han finns kvar och har han en plats i ditt hjärta så ska ni inte behöva skiljas åt ♥ Kram
Åsa

Karin Nordin

Åh, tack! Det är så vackert i Ström, där får han det bra tillsammans med dina döttrars hästar. På somrarna är jag cykelnörd så då får jag cykla ut till Ström och hälsa på er!
Kram

Svar: Du är alltid välkommen 😊
Åsa

Anonym

så himla roligt :) du får verkligen hem Hippos största gentleman ❤️

Svar: Absolut 😊 Finaste killen ❤
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress