Holy shit.....
Vilken satans kramp jag fick i mitt högra ben i natt!!
 
Har aldrig! i mitt liv upplevt detta förut. Däremot har gubben min haft problem många gånger så jag vet att det gör ont som f-n! men kunde aldrig i hela mitt liv ana hur in i h-vetes ont det gör!! Ändå hade jag turen att kunna "stoppa" det ganska så på en gång. Respekt till alla som dras med detta nattetid, är ju för sjutton som att föda barn, nä värre ta mig tusan, för efter detta får du inget mer än bara ömma och onda muskler!
 
Ja detta var verkligen en upplevelse som jag gärna varit utan, tro mig. Men nu gick det ju ändå förhållandesvis bra, men jag hoppas verkligen att detta var en once in a lifetime händelse, för usch sån smärta!!
 
I dag och i morgon är jag komp ledig ☺ Skönt kan jag bara säga utan att ljuga. Jag har så mycket att fylla mina dagar med, så även dessa dagar, så sysslolös kommer jag inte att vara. Tänk vilken lycka det skulle vara att få vara lyxhustru ☺ Jörgen, hallå! Om du jobbar kan jag fylla dagarna med roligt pyssel. Låter som en bra deal, eller hur ☺
 
Dagen i dag kommer som vanligt att spenderas i stallet med fina Prinsen ( Hoppas på lite nya bilder ) Ett besök på Hööks är också inplanerat, samt lite jobb ändå i kväll, eftersom vi har personalmöte. Att försöka vara med på möten trots ledighet är alltid bra, upplever att jag blir ännu mer i det blå skåpet än vad jag redan är om jag inte går, så för min egen skull är det lätt värt det, trots en ledig dag ☺
 
Så ser min dag ut. Önskar er alla en härlig torsdag mina vänner ♥
(Jösses vad jag är ljuvligt snygg ☺ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress