Tur som en tok ☺
dag i stallet började jag att prata med en tjej och hennes mamma som sköter boxgrannen till Lucky. Och nu har vi bestämt att hon ska provrida Lucky på Måndag ☺ Och det bästa av allt är att hon är en Hippotjej som ridit Lucky förut och tyckte jättebra om honom. Hur bra är inte det ☺
 
Tänk vad allt faller på plats för Lucky och mig ☺ Om det bästa nr:2 är att hon är bra så mycket duktigare än jag på att rida så Lucky kommer att må sååå gott av att ha en ryttare på ryggen som hjälper honom att hålla igång och ridas på ett bra sätt ☺ Jag har ju tyvärr lite lite ridkunskaper så en bättre ryttare, ja det är verkligen en högvinst. Att hon sedan tycker om Lucky sedan tidigare, ja det är verkligen lycka!! ☺
 
Happy face!! ☺
 
 
Erika

jag är övertygad om att du kan bra mkt mer än du tror😊

Svar: Tack :-)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress