Att kärlek gör så ont
Vilken natt!! Igen!! Men blir det ingen förändring nu så då blir det veterinären nästa!! Jösses vilken ångest jag har som far runt i min kropp som orkanvindar. Morris är fortfarande sjuk i sin mage, och jag är också sjuk, men i själen!! H-vete så jobbigt det är när lillhjärtat inte är frisk. Jag grinar, drömmer mardrömmar om att han dör och springer ut när det ska bajsas/kräkas och har panik över att han ska vara död när jag vaknar!! Fy f-n vad jag är slut både kroppsligt (sömnbrist i flera nätter)  själsligt (alla känslorna) Efter Frode är det som om jag inte kan tänka eller reagera rationellt på något vis. Hade jag inte Jörgen som höll kvar mig på jorden hade jag stigit till himlen vid det här laget, jag är helt nuts!! Galen är bara förnamnet!! 
 
Äskade pälsboll ♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress