Samlar mina krafter
Gårdagen käntes betydligt bättre sedan Anton ♥ uppdaterade oss om sitt nya liv där nere i södern. Har han tur kanske det dyker upp ett eget boende lite snabbare än vad vi trott från början. Men tillsvidare har han en kompis som han kan slagga hos och det är ju super. Har aldrig fattat HUR stor vänkrets Anton egentligen har, och det mesta har han så att säga "byggt" upp via cyberspace. Men en sån gång som denna så ser man ju hur stark den ändå är. Att han hade flertalet kompisar i Skövde, ja det blev en positiv överraskning, och i går fick dom äntligen träffas allihop från norr till söder :D
 
Själv späenderade jag en del av kvällen med att mocka Pyrets hage och titta på Frida & Jonna som red Pyret & Pridde på banan. Båda var lika duktiga och jag känner bara hur jag själv vill utvecklas mer och mer :) Han med att få byta några ord med andra fina människor så väl på vägen hem så var jag mycket lättare i själen, vilket fort ändras men ändå. Inser att jag är en rik och lyckligt lottad mamma med 3 fina och starka unga vuxna som alla har en rik framtid framför sig. Sen att det inte är lätt alla gånger, ja det är det som kallas för livet. Lite uppför och lite nerför och där emellan lite härlig raksträcka, ja det får vi alla någon gång nu och då ☺
 
En bild från mitt älskade Dikanäs
 
 
Kan aldrig bli mätt detta ställe. Kan sitta hur länge som helst nere vid sjön och se hur färgerna förändrar motivet. Se molnen rusa fram över himlen och känna tystnaden och lugnet fylla min kropp med positiv energi och en enorm lycka över att ha förmånen att få vara här och få uppleva allt det vackra som denna plats ger mig ♥
 
Susanna Maria J

Förstår det, vacker bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress