Jag flyger fram
eller nästan iaf ☺ Jösses vilken bra hästdag det har varit i dag! Först Hippo och finaste Lucky. Travhoppning stod på agendan i dag och det gick superbra. Gud vad denna häst har gjort mig trygg, med honom vågar jag och klarar jag ALLT!! Kommer att önska mig honom i 50 årspresent av min man ♥ Jag köper honom (eller min man då) sedan delar jag honom med en delfodervärd som hjälper mig med halva månadskostnaden och med halva ridning, kan ju aldrig bli fel ☺ Har redan en tjej som vill dela honom med mig, bara att övertala min man då ☺
 
 
 
 
 
Efter Hippo for vi (jag, Sanna, Jessika och hundarna) vidare till Ström och våra killar där. Framme så blev det pass 2 på banan. Sanna hjälpte mig med Pyret och höll en jättebra lektion. Fick en jättestor aha upplevelse ang stödet på yttertygeln. Jösses amalia vilken skillnad det blir när jag gör rätt ☺
 
Pridde plutt fick dra vagnen helt själv selad och allt för första gången och GUUUD så duktig han var!! Han är snart helt inkörd fina killen, blir ett jättebra komplement för gammelgubben på ålderns höst ☺Så otroligt fina hästar vi har!! Är så glad att vi har dessa killar med hjärtan av guld båda två!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress