I bland känns det o bra!!
O bra betyder för mig  lite ledsen i själen. Och i kväll känns det o bra. Men så är det vissa dagar i livet. Bara att låta det rinna av mig och möta morgondagen med ett positivt sinne .
 
Har suttit med planeringen för min fasta fredagsaktivitet på jobbet. Får kolla upp om den är ok i morgon, annars får vi ändra den, har lätt teflonminne så det blir bra med lite feedback ☺
 
Nu tänker jag soffmysa med gubben och sedan blir det den härliga sängen. I morgon ska jag plocka upp hundarna när jag slutar och rulla ut till stallet för att få nosa lite på mjuka mular och bara må gott ☺
 
My way to good feelings
 
 
Frida

Ibland har man såna dagar, hoppas morgondagen blir bättre för dig!:) Fin bild!

Svar: Ja dom kommer så där i bland. Som tur är så är det inte allt för ofta :D Tack!
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress