God morgon världen ☺
Det är inte ofta som jag kan sova ända till 9.30 en helgdag! Men i dag gjorde jag det ☺ Sitter just nu med en kopp the och några skorpor till frukost, älskar dessa skorpor som heter Krisprolls osötade fullkorns skorpor! Och eftersom min man vet att jag tycker om dom så hade han snällt köpt dom i fredags ♥
 
I dag ska vi gratta lillgumman som fyller hela 23 år. Ja egentligen fyller hon i morgon men det passar så bra att fira en söndag isf en vardag när alla jobbar. Det är bara min man som det är lite synd om för han är den enda som arbetar i helgen. Han har sin natt helg så just nu ligger han och sover. Saknas gör ju Anton också ♥ men han får vi krama om lite längre fram i höst ♥
 
Har börjat att träna lite med Morris också. Han har alltid varit en snäll och sammarbetsvillig vovve men nu har jag börjat att kräva lite mer än att bara vara söt och go ♥ och han är jätteduktig. Förstår fort vad jag menar och vill, sen att det inte alltid är så lätt att komma ihåg allt jag ber  om, ja det är en annan femma ☺
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress