Fy sjutton vad vi är bra!
 
Jag och Pyret alltså!! ☺
 
I dag var det vår tur att jobba ihop som vi brukar på Onsdagar. Han skötte sig som vanligt super inne i stallet även om han är betydligt mer "vaken" än vad jag är van med. Och även om han gnäggar och vandrar lite fram och tillbaka så funkar det för oss nu tillsammans. Förut så blev jag lite (läs mycket) stressad men nu vet jag att han bara är sån ☺
 
Började med att skritta fram efter byavägen fram och tillbaka till Ida. Och det bästa är att nu när han skvätter till eller blir "rädd" så bryr jag mig inte längre för jag vet att han bara är sån ☺ Han hoppar och far ibland bara för att han är en så enormt vaken kille. Men eftersom jag inte var van vid det så har jag bara väntat det värsta i alla lägen och stressat mig själv. Men nu när jag inser att han egentligen inte "gör" någonting, ja men då är det ju inte lönt att bry sig, eller hur ☺
 
Jag & Pyret efter en toppenkväll i stallet ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress