Varning!!
Jag ger dig en möjlighet att sluta nu!!
 
Nu kommer jag att lämna ut mig själv totalt! Igen!! men vet ni vad? Jag har inget problem med det, därför att ingen människa är perfekt, och absolut inte jag! Jag är bra på mycket, det vet jag. Men oj så mycket som jag absolut inte kan. Och nedsittning till häst tillhör definitivt det ☺
 
Jag och Sillen ☺
 
 
 
I dag var det bomarbete i nedsittning som stod på schemat. Men jösses amalia så himla hemskt!! Alltså, inte kunna sitta ner och få en häst som Sillen som är vääääldigt studsig ( i mina ögon iaf ) = KATASTROF!! ☺ 
 
Jag slet som ett djur men fick ge upp. Satan i gatan vad ont jag fick i mitt bäcken! Det var bra länge sedan som jag kände denna smärta som jag fick uppleva i dag, inte skönt alls! Tyvärr tänkte jag mig inte för utan provade på för länge vilket straffade sig i slutändan ☺
 
Nu kommer det en film som bevisar det jag alltid sagt, att jag studsar som en studsboll och verkligen inte kan sitta ner hur mycket jag än försöker. Men jag ska faktiskt vara ärligt och erkänna att även om det inte syns så känns det faktiskt lite bättre nu efter mina sitsträningslektioner med Pridde & Pyret ☺ Om ni orkar titta till slutet så kommer ni att få se serien som gjorde att när jag såg mig själv i spegeln, ja då asgarvade jag rakt ut och bad faktiskt Sillen om ursäkt över min dåliga sits. Stackars häst!! ♥
 
 
 
 
 
 
Anonym

Hoppas att du snart får prova Lucifer. Han är så mjuk i traven.

Svar: Va roligt. Hoppas att jag får rida honom då någon gång 😊
Åsa

Anonym

Jag tycker att du kämpade på bra, han är ju faktiskt väldigt svår och såå studsigt som du säger att det är.. Näe så studsigt är det inte! :)

Svar: Tack ♡
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress