Livsglädje
Är bland annat att veta att ens barn mår gott i själen i sitt liv ♥
 
Är så glad efter ett telefonsamtal från Anton, glädjen som strömmar genom kroppen, ja den är som ett lyckorus ☺ Tänk vad livet kan ta nya vägar bara så där!
 
Har varit i stallet i eftermiddag. Hjälp till med sysslor som ska göras. Tittat på lite träningar och spanat in Pridde plutt som blev en nakenfis ( halvers iaf ) jösses vilken brunbjörn han är ☺ Världens finaste Pridde!
 
Där har vi en till sån där må gott i själen känsla. Att se lyckan och få höra det bubbla efter en bra träning. Ja det gör gott i mammahjärt ♥
 
Våra barn, alla 3 är det absolut viktigaste för mig. För mina barn finns ingen uppoffring som är för stor. Det är dom jag tänker på det sista jag gör på kvällen och det första på morgonen. Dom är mitt allt! Jag och Jörgen är så lyckligt lottad. Vi har inte bara en skatt att glädjas åt utan tre, vilken rikedom att få ha det så! 
 
När barnen är små så tänker man att man har all tid i världen och att det är långt bort innan dom flyger ur boet. Men vips så är dom stora och tiden är inne för dom att flyga i väg och prova sina egna vingar. Till alla ni som har barnen små ännu. Ha inte så bråttomt med allt! Det ni inte hinner i dag, ja men det hinner ni i morgon eller någon annan dag. Njut av lyckan som ni omger er med, för innan ni ens hinner blinka så är dom stora och far iväg åt olika håll. Jag vet att det är tungt många gånger. Men det är en sån kort tid i era liv som barnen finns alldeles nära. Ta tillvara på den, för den kommer aldrig tillbaka. Livet är det enda som inte går i repris!
 
( Det här var länge sedan )
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress