Dagens häst ☺
Oj vad roligt det var på ridningen i dag. Fick hoppa Hempa (Lord Wilhelm) och vilken gentleman han är ♥ Det är inte snyggt ridet och tyvärr rycker jag i munnen eftersom jag inte riktigt hittat rätt följsamhet, men jag försöker verkligen förbättra detta med eftergift, tro inget annat! Men o j vilken känsla jag hade under denna lektion. En riktig ego boost som lyfte min dag någonting enormt. Att sedan som kronan på verket få fota Maria och hennes fina hästar, ja det gjorde min dag. Sitter nu och laddar upp strax under 700 bilder. Kallt som f-n och lite fundersamma hästar var det i dag så jag hoppas att någon blir bra. Annars gör vi om det igen ☺ Har redan bokat henne för en till fotosession bara snön kommer ☺
 
Film från dagens ridning ☺ ( tack Sanna som hjälper till och filmar )
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress