Presentkort, morgonkaffe och kosläpp
Sitter med morgonkaffet och surfar runt in the superspace ;) Nämligen på Hööks. Gottar runt och funderar vad jag ska köpa för mitt presentkort, angenämt nöje en tisdagmorgon :D
 
Morgonkaffet bredvid mig, naturligtvis!! Precis som det ska vara för en kaffetunna som jag :D
 
Senare väntar kosläpp på Forslunda. Har fixat så att delar av min familj följer med så nu ska vi äntligen iväg på någonting annat än att vara och dra runt området :D Vilket vi också gillar, naturligtvis! Men alltid roligt med en utflykt till någonting nytt och spännande :) Bilder och närmare presentation om dagen kommer senare :D
 
Morris ska få följa med så det ska bli spännade att se vad han tycker om det hela. Lunchen är färdig, behöver bara packas ner så bär det av :D 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress