Holy shit!!
VILKEN DAG!!! Jösses amalia vad fötterna har fått gå många steg. Armarna blå av allt bärande. Benen känns var dom är och solsveda i nacken, NATURLIGTVIS! precis som det ska vara med andra ord :)
 
Tack och lov bjöd bästa Ida på lunch och det var helt underbart gott. En massa surr och glada skratt och naturligtvis lite fotande i hagen ;)
 
 
Självklart var jag ju tvungen att fota hästarna hos Ida :) 
 
 
 
Efter den goda lunchen bar det av till hagen och bygget igen. Vi har jobbat som slavar och utan att skryta så kan jag bara meddela att det blev en f-b bra sommarhage till killarna. Hundarna var med och dom har verkligen motionerat sig själva i dag. Nu ligger två små killar som utslagna och det är knappt som öronen rör sig när jag pratar med dom :D
 
Lite bilder från sommarhagen som väntar på killarna efter Turkiet resan ::)
 
 
 
Hagen är avdelad så om vi vill kan dom växelbeta och samtidigt ha skugga och skydd vid ladan oavsett på vilken del av hagen som dom går på för tillfället. Längtar tills killarna får gå där, äta sig runda och goa samt springa lite och busa. Jösses vad dom kommer att få det bra :D
 
Själv har jag duschat, ätit lite och smörjer min brända nacke med After sun. För självklart smorde jag allt utom just nacken, TYPISKT!! Röd som en kräfta, svider som attan, men oj vad jag är nöjd över dagen....Go natt alla....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress