Mina tår tar död på mig!!
 
Snacka om oflyt!!
 
Oj vilka blåmärken jag har fått på båda mina tår som är bredvid stortårna! Alldeles blå/röd är dom och blåmärken bara blir större och större. Ingen trampolycka har hänt utan jag hade lite för stora ridstövlar på mig när vi hade tävlingen. Dom skorna fungerade ypperligt för ca 18 kg sedan. Men nu iom viktnedgången så är dom på tok för stora i vaderna också, så nu far jag runt där inne som en smörklick i en stekpanna. Detta resulterade i att jag tröade båda tårna en hel dag = blåmärken. Så nu kommer jag väl att tappa naglarna på samma tår men på båda fötterna :D Gör ingenting iof, men minna ömma trasiga tår nu är inte roliga att ha :(
 
Dog av i soffan i går efter en hel dags städning i stallet. Somnade tidigt och vaknade, hör och häpna, 09.30 till morgonen. Jag och hundarna sov som små lusegrisar så vi var nog i behov av sömn alla tre :) Till morgonen har jag just ätit min gröt frrukost. Alla synder fram till nu har resulterat i 1,5 kg + så nu är det dags att återgå till mina gamla vanor. Farväl igen till all choklad (200 gr kakaor) 3-4 rostade mackor med maaassa smör och ost på, kvällsfika= 3-4 goa mackor mm Nu är det lite av allt som gäller och inte myyyycket av allt som det varit nu under curkus 3-4 veckor :D
 
I morgon ska vi TAMTADAAAA åka till Holmön och kika. Har tjatat så nu är vi äntligen på väg.- Sressa mig inte, det är ju vår första semesterdag, försöker Jörgen att komma undan med! men tro icke att han klarar sig :D För jag kan vara som ett vårtsvin (Dock en söt sådan) tjurig som sjutton och har jag bestämt mig för någonting, ja då blir det så också. Att sedan vädret ska vara dryga 25 grader och strålande sol, ja det har ingenting med beslutet att göra ;)
 
Nu är det dags för lite kaffe. Släppa hästarna på grönbete och sedan handla lite till utflyks säcken i morgon. ha en underbar söndag alla, var än i landet ni bor som läser detta...
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress