Ceasar Milian....
 
 
SLÄNG DIG I VÄGGEN!!
 
För i morse så gick Fru Ahlenius ut med sina tre vovvar som en värsta pack leader ever!! En liten humpa humpa sugen kineskille på 6 månader med comvictäckning i lurarna. En sockertopp till staff tjeje på 6 månader nyfiken på allt och ville se allt och en helt underbar liten staff tjej till på 8 år. Men inte skickade jag några pack leader vibbar till min flock inte, herre min je vilket organiserat kaos det var :D Till slut tittade Märta (hon som är 8 år) på mig och sa helt utan ord: Men jösses kvinna, vad pysslar du med!? Kan du inte ens gå ut med oss ordentligt!? Stackars människa!!
 
Så jag får vacker göra avbön till Ceasar och be om en lektion eller två, om vi mot all förmodan skulle välja att ha fler än en hund åt gången :) Men snacka om härliga hundar dessa Staffar verkar vara. Nu har jag inte så många att jämföra med, men är dom bara hälften så mysiga som Märta & VIllemo är, så räcker det gott för mig. En ny ras har klivit in i mitt hjärta för att stanna, så vänliga och mjuka hundar dessa är. Värsta knähundarna och riktig mysgurkor som älskar att sitta i knä eller gosa i soffan framför tv:n. Me like it <3 <3 <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress