Upp och ner
är livet :) Gårdagen blev verkligen en upplevelse! Att bli bogserad, ja det är väl inte mitt topp 1 nöje precis. Att sitta där bak (på tok för kort lina!) och dras fram genom livet (bokstavligt) ja det kan ge vem som helst en traumatiskt upplevelse. Om man sen har en man ;) som glömmer att informera om vad som gäller (i mitt fall mycket!) för i hans huvud är det ju allt glasklart  (har bogserat och blivit bogserad mååånga gånger) ja då kan stressnivån kliva ett antal snäpp helt utan hjälp av yttre omständigheter :D
 
 
 
Lägg sedan till rusningstrafik, igenimmad ruta och lagomt halkigt ute, ja då är det ta mig sjutton komplett. Hade det mot all förmodan suttit en dold kamera i vår bil i går, ja då hade två lätt hysteriska (den ena mer, nämligen jag) gapskrattandes (i detta fall Sanna mest) kvinnor kablats ut i etern och tyvärr hade vi inte varit någon bra Pr för kvinnor bakom ratten ;)
 
Men nu har vi ju överlevt, jag sitter ju faktiskt bakom datorn just i detta nu så lever gör jag . Men om du nu mot all förmodan har oturen att din bil stannar och det kommer en riddare i silvergrå liten bil (eller vilken djäla bil som helst) glöm inte bort att det underlättar för din egen stressnivå om du vrider på tändningen innan ni rullar i väg, kan utan att ljuga påstå att det blir betydligt lättare att ratta genom livet så :D
 
Over and out....
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress