Stallkväll
med Pyret , Pridde & Sanna. Men även Ida & Palle :D Fixade allt som ska göras. Lät Pridde slippa fängelset (Stå inne :D) och han även med att vara med Ida & Palle på banan och se vilka stora framsteg som dom gjort :D 
 
Funderar och bollar tankar och ideer ang mina kommande inlägg om detta med hästliv :) Har så mycket att förmedla och känner bara hur det brinner i mig av iver att få ner mina tankat på papper :) Vet bara inte i vilken ände som jag ska börja i, får fnurra på det lite till :)
 
Har hittat en guldgruva ang fototips, inställningar, tänk och mycket mycket mer. Längtar tills jag får tid att börja att titta igenom alla guldkorn som finns där ute. Ja vad är det jag har hittat då!? Jo YouTube förstås!!  Ha ha, kände bara lyckobubblerna i magen när jag hittade denna skatt! :D Vill bli ännu bättre på att fota, och veta vad jag gör och inte bara få till lyckträffar när ett foto blir så där bra så att jag känner mig nöjd över resultatet :) Fyrkantiga ögon? Ja visst!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress