Old school :D
I dag innan jag skulle på Konsum och handla lite så skulle jag kolla hur mkt pengar jag hade på kontot. Då står ett av mina dagbarn bredvid och funderar vad jag gör. "Jag kollar hur mycke pengar jag har på bankboka" svarar jag då när jag loggar in på min mobbe. 
 
- "bankboa" svara h*n då ?
-"ja pengar på bankboka" säger jag igen och förtydligar -"jag ska handla på konsum"
- Engar, bankboa,engar,bankboa upprepar h*n hela tiden
 
Då när föräldern kommer för att hämta så berätttar jag om det vi pratat om och att jag lärt deras barn någonting nytt. Säger att det är ju lite old school för det finns ju i stort sett inga bankböcker i dag. Inser i samma sekund att med tanke på ålder på de föräldrar som är i dag (20-30) så funderar jag om dom ens själv kommer ihåg/har sett en old school´s bankbok :D
 
Då, just då, kände jag mig som typ 100 år!!
 
 
 
 
 
 
emily

Lite sent kanske, men Microvital är det bästa jag testat för hovar och päls. Lycka till!

Svar: Tack för förslaget 😊 vi jobbar ju fortfarande för att stärka hovarna så försent är det inte 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress