Vi ska gå skilda vägar
Det finns inga garantier, brukar jag säga...
 
Och nu ger jag upp!! Hur jag än vill och hur mycket jag än försökt att se det positiva i allt, så går det inte längre! Jag försöker verkligen att hitta dom små glädjeämnena i detta mörker av liv. Men nu säger jag som min kollega skrev på Fb till morgonen.....
 
December, nu är det slut mellan oss!!
 
Om jag tittar ut i dag, vad är det jag ser? Jo blåst, regn och grön gräsmatta!! Den 10:de December!! Men va f-n!! Var är barndomens vita fluffiga underbara vintrar? Var är snön som ska ligga på taken? Var är frostbitna röda kinder och knarr under skorna?  Var är du vinter??? 
 
Så nu ger jag upp. Jag och December går skilda vägar. Det enda jag väljer att behålla är Julen med allt vad det innebär. Tack och lov för Julen...
 
 
 
 
 
 
 
Oslofru

Hihi jag håller med. Längtar till sommaren! ;D

Svar: Men jag också 😄
Åsa

Linda

Håller med dig! Vart är knarret under skorna?

Svar: Saknar det 😯
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress