Kan det vara sant!
Vågar inte riktigt hoppas.......
 
Men OM det är så, ja då är jag verkligen lycklig!! Svårt att utvärdera detta med den nya medicinen, har bara ätiti den några dagar. men jag upplever det som att även om jag blir trött av att ha hållit igång en hel dag. Som jag gjorde igår. ja så upplevs själva kroppen inte lika dödstrött som den gjort de senaste halvåret ☺
 
Nu när jag var hos läkaren så la jag verkligen korten på bordet. Jag sa som det var. OM jag inte får hjälp med va det är, Ja då orkar jag inte jobba! så enkelt är det. För jösses vad slut jag var (och fortfarande är, men förhoppningsvis vänder det verkligen nu) Om jag inte ens orkar styra en vagn med ETT!! barn  uppför en ynka pynka backe! Ja men hur sjutton ska jag då orka i vinter med oplogat, barn som vill hålla i vagnen under promenad, alla på och avklädningar med lager på lager och mycket mycket mer! Det är sällan som jag ber om hjälp, när jag väl gör det. ja då är det för att jag verkligen behöver det. Och tack och lov så togs rätt prover och jag fick äntligen svar på vad det är, som är fel i min kropp ☺ Högsta vinsten!!
 
Tänk att få ett liv igen med lite ork och energi över till någonting annat än bara det basala. Tänk om jag äntligen kan känna lust till att göra det där lilla extra, utan att bara vilja lägga mig ner i soffan och dra filten över huvudet. 2015......nu börjar mitt liv igen!!! 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress