Glädje & sorg
går hand i hand. I dag var vi och ställde upp vagnen i Bottis. Så himla roligt att äntligen få vara där :D Längtar tills vi kan sätta upp förtältet och bona in oss. Men på vägen hem så kom tårarna. Saknaden efter Frode bara dök upp så där som ett expresståg dyker upp från fjärran. Tårarna trillade som ett vattenfall och jösses amalia vad jag saknade min pälsboll så fruktansvärt mycket när vi körde hem från vagnen. Var det någon som älskade vagnen lika mycket som oss så var det Frodeplutten <3 Tur att min egen lilla gosegris (Morris) var hemma när vi kom hem för oj vilka pussar jag fick av honom. Vi hade ju varit borta i åååår enligt lillgrisen <3 tack och lov för våra små hjärtan som vi har hemma, det tar inte bort sorgen och saknaden efter Frode, men dom hjälper mig att klara av den <3
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress