Wish me luck
Har nu under ett antal veckor strechat mina ben och mitt bäcken eftersom "löparknä" beror på för kort muskel från låret och ner över knäet. Kände redan efter första gången att det var där felet satt för jösses vad ont det gjorde på utsidan knäet när jag töjde lite :)
 
Har varit helt bra nu under en veckas tid så ikväll for jag ut på "lilla rundan" (2.2 km) Stretchade både före och efter samt hade dubbla knästöd på hö knä allt för att ge dom bästa förutsättningarna för att det ska gå bra. Och jösses vad härligt det var att äntligen få sätta på lurarana och ge sig iväg. Det tråkiga är att 2 km går alldeles för fort och vips är det slut  :(  Men jag har bestämt mig för att skynda långsamt så det är bara att bita i det sura äpplet och njuta av den ynka pynka sträckan. Längtar redan till nästa gång :D Gud så härligt det är!
 
Hoppas nu bara att mitt knä håller och att det nu äntligen får vara slut på allt strul som jag haft sedan Februari månad i år. Nu vill jag ha skadefria veckor att se fram emot och många långa härliga rundor runt vårt område :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress