I dag har jag
förvånat både mig själv och många i min omgivning. Jag har faktiskt sjukanmält mig och inte bara en dag (måndag) utan även tisdagen också!  Det ni, det kommer jag inte ihåg när det hände senast. Men nu är jag så grymt less på att vara förkyld och orkeslös i kroppen. Har räknat efter och insett att jag bara har känt mig ordentligt bra i  9 1/2 vecka sedan v 5 i år! Hur sjukt är inte det! Har haft denna förkylning nu som strulat runt i kroppen i flera veckor och fort har jag tappat orken. Mycket beroende på att jag aldrig riktigt återhämtat mig efter vårens hemska resa som tog väldigt lång tid på sig att försvinna.
 
Nu ska jag ge mig själv dom här dagarna och jag hoppas verkligen att det inte blir bortkastade dagar utan att dom bär frukt och ger mig lite styrka tillbaka. En höst som blir som våren var orkar jag bara inte med. Då går jag i ide och kommer fram lagomt till våren och semestren ;)
 
Skål och god natt :)
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress