Blåsor i händerna & nya teman
känner av lite blåser i händerna efter kvällens grävning i stallet. Vi ska instalera vår sk uppvärmda vattentunna i vinter och då krävs det elström till den.
 
Sagt och gjort så var det bara att ta fram stora hackan och börja gräva upp ett dike mellan Pyrets hage och strömuttaget. Kan väl säga som så att det känns lite i händerna ikväll :) men oj vad bra det gick. Jag och Jörgen är lika väloljade i vårt sammarbete som jag och tjejerna är när det gäller träning/tävling :) Typ 1 1/2 timme senare var det klart och nu är det bara fortsättningen till Priddes hage kvar :D
 
Känns bra i mattehjärtat att det kommer att finnas fri tillgång till vatten även under vintern, hoppas då det iaf :) Fungerar inte vår egen vattentunna så köper vi ta mig tusan in en ny för nu ska det vara vatten och där med basta!! ;)
 
Nu till mitt andra stora intresse, nämligen fotografering :) Det nya temat i den ena fotogruppen är "Autumn" och där har jag valt att posta dessa två bilder :)
 
 
 
 
I den andra gruppen är det "Soft light" och där har jag postat denna bild, har inte beslutat mig för bild nr 2 än. Har lite beslutsångest och vet inte riktigt om jag är rätt ute i mitt tänk :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress