Jag brukar säga
att man inte kan köpa lycka för pengar. Men oj vad det underlättar att ha möjligheten till att unna sig något. Vad det sen är som man vill unna sig är ju naturligtvis upp till var och en, men för mig är min älskade kamera en av mina lyckobubblor.
 
Hade turen att springa på Verra i dag och fick supermycket hjälp med inställningar och dylikt.  Jättetack !! :) Har även hunnit fota lite och jösses vad nöjd jag är. Ni får ta mina bilder för vad dom är. Är som en nybörjare igen men det kommer att komma bättre resultat när jag och kameran pratar samma språk. Just nu är vi inte riktigt i fas med varandra :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ida. ♛ [fotografi och hästar]

fina bilder! c:

Svar: Tack :)
Åsa

Brita

Som du skriver det tar det ett tag att fota in sig. Men du har ju intresset och ögat, så det kommer fortare än kvickt/Brita

Svar: Tack för all stöd och hjälp, är verkligen guld värt :D
Åsa

Annika

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack :-)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress