Jösses amalia
vilken dag! Sovmorgon, långfrukost och veckostädningen på det. Älskar mina söndagar och är så glad att jag hittat tillbaka till min söndagsrutin igen :D Frångick den ett tag och gillas inte för gud vad det triggar mig att ha saker hängandes över huvudet. Bättre då att var sak har sin dag när det ska göras :)
 
I dag har jag förutom att lata mig hemma varit till mamma och pappa för att fira pappa på farsdag :) Go fika och en massa trevligt surr blev det och det är alltid lika roligt att sitta ner alla tillsammans (nästan alla) och verkligen ha tid till att prata och reflektera över olika saker/händelser i ens liv :)
 
Har även hunnit med en tur till Ström och pållarna våra. I dag var det min tur att få mocka skit, fixa hö och vatten och att få pussa på sötmular gånger 2 :) Hade även turen att få träffa Palle och Ida eftersom vi hade bokat in en dejt på banan i dag också. Gick precis lika bra i dag som igår (om inte bättre) och jag måste då säga att det är en cool kille Ida hittat. Ska bli roligt att få följa dom på deras resa tillsammans, känner mig lycklig över att få den förmånen men även stolt över att ha fått deras förtroende att få hjälpa till, med det lilla jag nu gör :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress