I dag så var
det jättetungt att springa! Eftersom det har frysit på lite så tog jag på broddarna på skorna och det underlättade verkligen inte löpningen, jösses amalia vad tungsprunget det blev :( Men men, är det tyngre så tar det mer så något ger det ju i alla fall, bättre flås får jag väl hoppas :)
 
Tog 3.7 km rundan och förutom att tungan hängde nere vid knäna och jag lät som ett ånglok så käntes det bra :) Inga knä eller höftkänningar så det tackar jag för, bara att jobba vidare och försöka få tid att lägga in lite fler löptillfällen under veckorna. 
 
När jag har kommit in efter löprundan så stretchar jag noga men har även lagt in magträning framför tv:n :) Känns inte lika jobbigt att göra det när jag har lite att titta på :) Underlättar väldigt mycke för mig att ha någonting annat att fokusera på då känns det inte lika trist och tråkigt ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress