Nu blir jag F-b igen !!
Ska sluta att läsa Vk på morgonen. Vet inte vad det är som gör att jag går igån så förbannat mycket på alla i mina ögon de DUMMA idéer människor runt om i vårt land har.
 
Läser hur politiker, i detta fall moderaten Edward Riedl blir hotade pga sitt politikeruppdrag. Men va sjutton är problemet!!? Våra politiker har vi svenska folket själva valt. Dvs majoriteten av de svenskar som bor i landet har valt nämnda person till att vara en av dom som leder Sverige, FINE
 
Har jag som person problem med detta så kan jag ju välja att göra någonting mer konstruktivt för att förändra än att hota nämnda person. Jag kan ju tex välja att rösta isf att vara en soffpotatis som många väljer. Syns ju tydligt i andelen procent som röstar. Jag kan ju också engagera mig i ngn form av politisk förening och jobba den vägen. Ja det finns många betydligt bättre och mer logiskt genomtänkta alternativ isf att hota personen ifråga, som i mina ögon inte leder till någonting konstruktivt utan bara till olust och oro för oss andra men främst för personen ifråga och hans/hennes familj.
 
 Nä usch och fy för fega personen som gömmer sig bakom hot och våld och anonymitetens ansikte isf att våga stå upp för sin åsikt och jobba för en förändring. Usch för alla gnällspikar som bara gnäller och gnäller men inte orkar eller vill ta tag i problemet och i alla fall försöker göra en förändring. Sluta och gnäll och engagera dig istället, men just ja.....det blir ju jobbigare än att bara sitta på ändan och tycka en massa, för herregud, då måste jag ju engagera någonting mer än munnen.....
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress