Halleluja!!!!!
Har läst halva Vk och blodtrycket är fortfarande normalt. Har nu iof andra delen kvar så inga garantier lämnas ;-) Men hoppas på en morgon utan allt för mycket skit i tidningen. Funderar allt som oftast var och när ! hela vårt samhälle började att falla sönder, för i mina ögon håller det på att göra det.
 
Vår sociala trygget håller på att urholkas å det grövsta. Det finns människor i vårt land som både är fattiga, sjuka och helt utanför på ett eller annat sätt utan att få någon form av hjälp. Det skrämmer mig fruktansvärt, för utan att jag kan göra någonting åt det, så oroas jag väldigt mycket över hur mina barn och barnbarns framtid kommer att se ut. Vad är det vi lämnar över till våra barn ? Ett samhälle där den största och starkaste överlever till priset av den svaga ? Är det verkligen så vi vill ha det ? Nä inte jag i alla fall !
 
Men nu till någonting roligare :-) Jag och Sanna ska fara med Pyret till Sonja för att se om dom kan hitta en sadel som passar både Pyret och Sanna, hoppas på tur och ber en bön att den inte behöver bli allt för dyr :-) Men iof så spelar det ingen roll, utan sadel är det väldigt svårt att både träna och tävla, tror inte Sanna blir godkänd om hon rider in på tävlingsbanan barbacka :-) Men fixar man hela programmet utan att falla av så tycker jag att det är skäl nog för placering :-)
 
Benet blir bara bättre och bättre så nu håller vi tummar och tår för att det hela ska gå vägen och alla krämpor ska försvinna i backspegeln där vi vill ha dom. I går red Sanna Pyret i ca 30 min och på kvällen såg benet bara fint ut, får se nu när vi kommer dit till morgonen om det fortfarande är llika fint :-) hoppas på det iaf för då drar vi in !! Yes!!
 
Våra finaste :)
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress