Ont i magen - igen!
Har under flera veckors tid haft knip och ont i magen. Första gången var nog för ca 3-4 veckor sedan och då trodde jag att det var förstoppning. Beslutade mig för att dricka mer vatten och äta liiite mindre fibrer och morötter :)
 
Har haft samma problem med magen, två gånger till, det senaste i dag. Trodde ett tag att jag hade haft ngn släng av magsjuka pga illamående, lös mag och jätteont i ca 12 timmar alla gångerna.
 
Men nu i dag vaknade jag med lite ont i magen igen. Knip och uppblåst mage och på det äckliga rapar och så denna hemska lösa mage :( Hela eftermiddagen har jag sprungit på toan och just nu så känner jag mig ganska så less och mindre nöjd med livet.
 
Bollade med min man i dag om vad det är som jag har med magen. Känner mig inte riktigt magsjuk, men ont har jag och på toa får jag springa och känner mig ganska så less iaf. Men en sak kom vi på när vi satt och bollade tankar med varandra och det är att jag alltid tar mjölk till min morgongröt. Gröt som jag har ätit varje morgon nu i 4 veckor. Och nu tror vi att vi har hittat boven i det hela. Så nu är det slut med mjölk till gröten så får vi se om mitt magonta ger med sig eller inte. Hoppas på att det släpper så jag slipper dessa dagar när det bara vrider om och jag måste springa på dass hela tiden :) Håll tummarna är ni snälla, hoppas på en ändring för annars blir jag galen....
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
 
mor

kolla med laktosfri mjölk.. lycka till

Svar: Smart :-) har jag inte tänkt på :-)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress