Dagens ridning
Var väl så där....Missförstå mig rätt, det var superskoj och det gick i mina ögon jättebra. Men skavsår stort som hela småland  drog ner hela äventyret ganska så rejält :) Men förutom det så var det toppen!!
 
Vi övade att byta om volt. Dvs att vi är fördelade på två mindre volter och ska sedan byta volt med varandra på korrekt sätt och inte att förglömma, försöka att inte krocka med varandra :) Vi var i vanlig ordning superduktiga "host" så det var ju ingen riktig match för oss inte :D
 
Red bästa Lucky, min favvo. Och det är på honom som jag märker att jag verkligen har utvecklats och det ganska så mycket. Blir så glad varje gång eftersom jag så tydligt märker att det går bara bättre och bättre. Hoppas på att jag kommer att hitta "nedsittningen" också för nu märker jag att jag behöver en stadig sits i ridningen bara mer och mer. Hoppas att Sannas nästa häst blir bra att öva på :) Längtar till aha upplevelsen och hoppas på att den kommer snart...
 
Min prins på Hippo :)
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress