Fullt ös
For med flickorna på lite shopping i dag. Först ut blev Hööks där jag hittade en jättefin tröja att ha i stallet :) Lite fika på Viktoria och ett besök på Boom och Victoria's Home. Sökte även vita stenar till dom fina ljuslycktorna som jag fick i julklapp men det var slut på Buketten på Mariedal så jag får kolla upp nere på City ist :)
 
Förutom dessa butiker han vi med en sväng på KappAhl och H&M där fyndade jag två toppar och en långärmad svart tröja :) Ogillar att trängas med 1000 st till på en klädaffär men gillar priser på 75 och 100 kr :D Avslutade med pizza till middag och sedan rullade vi till stallet där markservicen gjordes av mig medans flickorna red ut en sväng :D Otroligt mycke han jag i dag trots en sovmorgon till 10.30 :) Börjar gilla att vara ledig!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress