Varför !! ?
 
Kan jag inte få dessa ryck lite oftare. Varför är jag en människa vars favoritord är "sen" Tänk vad lätt det är när man gör det man ska på en gång....och skita i det där ordet "sen"
 
Har tagit tag i lekrummet i dag. Rensat bort leksaker som inte leks med utan bara sprids runt golvet. Gjort det mer "åldersindelat" eftersom jag får lite förändringar i min barngrupp nu. Tagit tag och fixat sådant som legat och pyrt i bakhuvudet och tagit en massa energi från mig, och som så fort blev klart bara jag fick tummen ur och började. Så nöjd med dagen som är  i dag :)
 
Jag är och förblir en väldigt lat människa som gärna väntar in i det sista innan jag gör det jag ska. Jag är en drömmare som hellre sitter med näsan över en god bok än lever i det verkliga livet ;) Tur att jag har min man som sparkar mig i ändan mellan varven och ser till att jag är i det verkliga livet ibland och inte alltid uppe i det blå :)
 
Ha det gott alla och sköt om er...... 
 
Ps: Ibland är "sen" bra också, men inte just i dag ;)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress