Detta trodde jag inte för 3 år sedan..
Vad då ? Jo att jag frivilligt väljer att åka 5 mil enkel väg för hopplektion :-) För ett tag sedan skulle det ha varit ett svepskäl för att få hoppa över en sån lektion.
 

Känner mig supernöjd med dagens hoppning trots att jag höll på att falla av eftersom jag inte hade väntat mig att hon skulle hoppa med ryggen så mycket. Men sedan tog jag med det i beräkningen och då gick det super. Jag hoppar inte högt men jag har hittat min balans och hittat rytmen så det går framåt med stormsteg, så himla roligt. Vad mycket roligare det är när det inte känns som att jag ska falla av varje gång, nu kan jag bara ägna mig åt att känna " hur " det ska kännas och inte oroa mig så mycket att få tugga grus :-) 
 
Nu ska jag mysa ner mig med en kopp kaffe och en jättebra bok som jag lånat av Sanna, det är en lyx att ha vagnen så här nära Umeå, så skönt. Och våra grannar spelar riktig bra musik trots att dom är lite äldre ;-) och tre kompisar till Frode finns det också.
 
Ha det gott och sköt om er......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress