Just nu känns
Det lite trögt vill jag bara säga. Lite tråkigt väder ute (och jag är väldigt väderberoende) Känns som om sommaren vände i dörren (fast jag egentligen haft en härlig sommarsemester) men någonstans på vägen upplever jag att sommaren bara skymtade förbi pliktskylldigast så där som den tyvärr gör ibland (men det var längesedan sist måste jag nog ändå medge)
 
Så vad göra?? Ja jag vet inte riktigt....tips och förslag mottages tacksamt :) Ska iaf försöka med ljus & the terapi, brukar fungera ibland men det jag främst av allt ska sysselsätta mig nu på kvällarna med är att dansa snö dansen. Får jag bara snö ute vet jag att jag kommer att vakna till och pigga på mig. Med snön kommer ljuset tillbaka och allt blir så mycket lättare. För jag törs inte riktigt tro på att vi kommer att få några sådana där fina underbara härliga höstdagar framöver. Känns som lite sent att det ska komma nu i Oktober, men vem vet, dom kan ju stå och lura där runt hörnet :)
 
 
 
Ha det gott alla och sköt om er....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress