Vad göra??
Gårdagen var en bra dag. Härligt på jobbet och sedan födelsedagsfika hos kära bror min :) Vi var en härlig samling människor där den yngsta var 19 och den äldsta 81 år!  Det ni, det är en spännvidd som heter duga :) Hur mysigt som helst hade vi och mycket surr blev det och jag tror nog att födelsedagsbarnet var nöjd över sin dag :)
 
Dagen i dag har spenderats ute. Var ute både på fm och sedan på eftermiddagen. Tog tillvara det vackra och härliga vädret som vi fick i dag. Var också till en kollega och tittade på hennes söta lilla "SilverTure" kan säga att den var otroligt fin och jag förstår att hon är mer än nöjd över köpet. Passar fint till deras lilla ponny som tydligen verkar älska att jobba framför den :)
 
Nu väntar soffmys och boken som jag läser för tillfället. Har snöat in mig på deckare igen, och har turen att ha fått två kassar med böcker från en av Jörgens kollegor. En del blir kvar här och en del kommer jag att ta upp till stugan. Är så härligt att ha böcker där och inte behöva släpa med jämt när vi åker upp. Och sen finns det ju andra som kan gå in och låna för att läsa vid behov. Vi är flera däruppe som uppskattar en god bok lite nu och då :)
 
Ha det gott och sköt om er....
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress