Ont och sliten men oj
Vad nöjd jag är över veckan som har varit. Klarat många målstolpar som jag satt upp för mig själv :) I dag blir det lite pyssel av olika slag. Handla till lokalen samt göra i ordning lunchen eftersom vi alla har utv samtal med vår chef så blir vi lite kort om folk under en stor del av dagen. Handla hem till oss  själva, städa lite och förbereda alla mina papper till i morgon. Övningsköra med Anton, och det känns som om jag har glömt bort ngt men kommer inte på vad ;)
 
Om jag ska lyfta ngt mer i helgen som har varit lite utöver det vanliga så var det lördagsmorgonens äventyr i en kollegas stall :) Satt på fejjan och skrev lite när jag fick en förfrågan om att komma dit och hjälpa till med att ta ut hästarna eftersom jag ändå var pigg och vaken. Men jag satt i nattsärken i köket så jag drog lite på det och menade på att jag inte var klädd än. Men slit på dig palterna nu och kom var svaret jag fick tillbaka, jag bjuder på kaffe också. Och då flög själva f-n i mig ;) På med ridkläderna, tog med mig Frode och for....och gissa vem som blev ytterst förvånad när jag seglade in på gården klädd och klar :) Men en jättetrevlig morgon blev det och kaffe fick jag innan det bara av till Hippo för lite lördagsridning....
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress