Att se det positiva isf det negativa

Har beslutat mig för att försöka inrikta mig på det som har gått bra i min ridnig isf tvärtom :) För egentligen så är det mer som går bra än vad som går dåligt....

Det jag ska lyfta och fokusera på efter denna ridlektion är :

Jag lyckades med flera fina framdelsvändningar, jag lyckades att göra bra galoppfattningar utan att falla framåt. Och jag har äntligen fattat hur jag ska vinkla mitt bäcken när jag jobbar med ställningen så att det blir rätt

Vill också tipsa om denna blogg där halsband samt pannband till häst finns att köpa. Mönster, färg mm bestämmer du själv så du får ett garanterat unikt tennarbete till din hund eller häst eller till dig själv om du inte väljer att beställa någon av dom fina som redan finns gjorda.


Lite bilder från dessa arbeten.










Detta halsband har jag köpt till Frode plutt :)




Ha det gott och sköt om er...



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress