När vi ändå är inne på detta med sjukdomar

Hittade denna artikel på nätet. Ja vad tror ni/tycker ni ? Är det ett samhällsansvar att vaccinera sig ? Skrämselpropaganda eller kan det verkligen bli så oerhört stora konsekvenser av att vi inte ställer upp och vaccinerar oss ?? Väcker funderingar i mitt huvud iaf, har inte ens tänkt i dessa banor utan mest bara sett till mig själv. Kanske dags att lyfta näsan från vattenytan och titta mig omkring i stället.....
matilda

Jag tycker INTE att man ska vaccinera sig. varför? Ja svin/fågel/fisk eller mitt emellan -vaccinen är inte testade som dom borde, och dessutom ska en frisk människa klara av att bli sjuk av en förkylning, utan att dö. Visst så skrämmdes folk att det var så många som dog.. hela 4 st i norden!!!! men hur många gamla dör inte av förkylning i norden då?



Jag tror tvärtemot att du i långa loppet kan dö av vaccinen pga av ditt immunförsvar inte fungerar längre. Du kan lika gärna bli sjuk av vaccinen för de är inte testade så länge.

Vaccinen handlar om PENGAR och läkemedelsföretagen tjänar multum för att människor är rädda och vaccinerar sig mot allt. Kan lika gärna vara läkemedelsföretagen som släppt ut sjukdommarna så vi ska köpa vaccin!

matilda

sv: ja det kan mycket väl vara så :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress